Çağrı Merkezi
Tüm Dünya’da kabul görmüş çözüm ortakları ile farklı sektörlerin iş gereksinimlerini gideren çözümler geliştirmeye odaklanana Artı AŞ. Helpdesk support, telemarketing ve diğer müşteri – kullanıcı etkileşimli çözümler de dâhil olmak üzere bireysel hizmet uzmanlığı alanlarına göre farklı tip ve ölçekte çağrı merkezi çözümleri sunmaktadır.
Müşterilerin özel gereksinimlerine göre tasarlanabilen Çağrı Merkezleri ile bilet, müşteri desteği, tele-pazarlama ve satış, tahsilat, pazar araştırması, sipariş yönetimi gibi birçok alanda kurumların iş kapasitesini arttıracak çözümler üretmektedir. Zengin özellik seti ve yenilikçi teknolojisi ile bu çözümler üstün müşteri etkileşimleri ile birlikte yüksek gelir sağlama imkânı sunmaktadır.