Çağrı Merkezi

2

Tüm Dünya’da kabul görmüş çözüm ortakları ile farklı sektörlerin iş gereksinimlerini gideren çözümler geliştirmeye odaklanana Artı AŞ. Helpdesk support, telemarketing ve diğer müşteri – kullanıcı etkileşimli çözümler de dâhil olmak üzere bireysel hizmet uzmanlığı alanlarına göre farklı tip ve ölçekte çağrı merkezi çözümleri sunmaktadır.

Müşterilerin özel gereksinimlerine göre tasarlanabilen Çağrı Merkezleri ile bilet, müşteri desteği, tele-pazarlama ve satış, tahsilat, pazar araştırması, sipariş yönetimi gibi birçok alanda kurumların iş kapasitesini arttıracak çözümler üretmektedir. Zengin özellik seti ve yenilikçi teknolojisi ile bu çözümler üstün müşteri etkileşimleri ile birlikte yüksek gelir sağlama imkânı sunmaktadır.

Mitel MiVoice Office 400

Esnek Yönlendirme Seçenekleri
Çevrimsel veya Lineer
En uzun süredir bekleyen
CLIP (arayan numara) bazlı (VIP, bölgesel...)
Son görüşülen temsilci
Tüm sistem telefonları kullanılabilir
Temsilcilerin kullanacağı OfficeSuite
Home office temsilci
Supervisör
Acil durum yönlendirmesi
Gerçek zamanlı ve geriye dönük raporlama ve bilgi ekranı (wallboard)
CPU2 kartı üzerinde kurulu olarak gelir

Resim1

Mitel MiVoice Office 400

← ÖncekiSonraki →